نشست مشترک مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی با مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل ؛
پیگیری توسعه زیرساختهای ارتباطی در شهرکهای صنعتی استان اردبیل
با هدف ارتقای زیرساختهای مخابراتی و دسترسی پایدار به اینترنت پرسرعت در شهرکهای صنعتی، نشست مشترک مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی و مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل، در این نشست که با تاکید استاندار اردبیل و با محوریت توسعه شبکه فیبر نوری و رفع مشکلات ارتباطی در شهرکها و نواحی صنعتی استان برگزار شد، بر نقش زیرساختهای ارتباطی در افزایش بهرهوری واحدهای تولیدی و جذب سرمایهگذاران جدید تأکید شد.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل در این جلسه با بیان اینکه ارتباطات نوین از ارکان اصلی توسعه صنعت است، اظهار داشت: امروزه بسیاری از واحدهای تولیدی برای فعالیتهای تجاری، سیستمهای فروش آنلاین و هوشمندسازی فرآیندهای تولید، نیازمند بسترهای ارتباطی ایمن و پرسرعت هستند.
اکبر کوهی با اشاره به تجهیز 5 شهرک و ناحیه صنعتی استان به فیبر نوری، افزود: اجرای پروژه فیبر نوری در شهرکهای صنعتی، یک ضرورت اجتنابناپذیر است که این موضوع با جدیت پیگیری میشود تا واحدهای تولیدی به دلیل محدودیتهای مخابراتی از مسیر توسعه عقب نمانند.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان نیز ضمن استقبال از همافزایی با شرکت شهرکهای صنعتی، بر آمادگی این مجموعه برای اجرای طرحهای توسعه شبکه فیبر نوری در شهرکها و نواحی صنعتی تأکید کرد.
نظر دهید